domingo, 30 de marzo de 2014

Glosario Guarani VI. Vocabulario propios de la mujer, del hombre y utilizado por ambos




                                     ÑE’ẼNDY (glosario)


Ñe’ẽ kuimba’e ha kuña oipurúva
- Che ru, Che taita: Mi padre
- Che sy: Mi madre
- Che ramói: Mi abuelo
- Che jarýi: Mi abuela
- Che remiarirõ: Mi nieto\a
- Che rovaja: Mi cuñado
Ñe’ẽ kuñánte oipurúva
- Che kypy’y: Mi hermana menor
- Che ryke: Mi hermana mayor
- Che kyvy: Mi hermano
- Che ména: Mi marido
- Che memby: Mi hijo\a
- Che uke’i: Mi cuñada
- Che membyanga: Mi hijastro\a
- Che menarã: Mi novio
Ñe’ẽ kuimba’énte oipurúva
- Che ryke’y: Mi hermano mayor
- Che ryvy: Mi hermano menor
- Che reindy: Mi hermana
- Che rembireko: Mi esposa
- Che rembirekorã: Mi novia
- Che rajy: Mi hija
- Che ra’y: Mi hijo
- Che ñembokiha: Mi festejada
- Che rovaja: Mi cuñada
- Che ra’yanga: Mi hijastro
- Che rajyanga: Mi hijastra

No hay comentarios:

Publicar un comentario